Træning på marken den 25. september 2008


Det trak lidt ud med bodycombat i dag, så jeg var først hjemme kl. 18:50.

Jeg besluttede mig for at tage ned på marken, hvor vi var i morges og øve fællesdæk. Der er deeeeejlig langt græs, efter DM, ved jeg, at vi skal til at træne med langt græs (og det her har endda også tidsler i! ;0)) I morges fik vi lavet næseprøve søg, med i alt 8 næsegenstande, bagefter en hvor der var 4 som lå ligesom til vores LP 2 prøve med Palle.

Nå, men hertil aften startede jeg med at sætte et felt op, så lavede vi fællesdæk(Alene 13 mtr. 3 minutter). Dernæst øvede vi nogle delelementer til fri ved fod, så øvede vi lidt stillingsskift under gang, det gik godt.

Så tog vi feltet i det høje græs på 20 mtr. Det klarede hun uden slinger, jeg er bare imponeret, hun har kun kunnet se toppen af mine toppe.. og alligevel stillede hun sig midt i feltet lidt tilbage!

Vi øvede det en gang mere lidt senere, fra anden side, og igen succes! Så pakkede jeg sammen og tog hjem.. Der kom hunde forbi mens vi trænede og dem ignorerede hun nærmest, kiggede efter dem og forsatte så med det vi var i gang med.

Dejlig træning. I morgen tager vi i sommerhus, til min morfars bisættelse, lørdag er vi i sommerhus og søndag morgen tager vi så hjem og til prøve i Viby, som vi selvfølgelig består. :0)

Kommentarer

Populære opslag