Billeder fra Lørdag ved DKKs internationale lydighedsprøver


Her er der nogle billeder fra dagen taget af Rune og Eva.
Her er vores lineføring, ja, jeg tror vi nyder det begge to. NICE. Sådan troede jeg aldrig jeg skulle have det med lineføring.

Her står der nok en fører og tænker: "hallo hund, du bliver bare hvor du er, præcis som vi har øvet hjemmefra!" :0)
Her er vi i gang med næseprøven, Emma holder øje med om Erling behandler næsegenstanden pænt. Vi er klar til fællesdækken, hvor vi sørger for at holde god afstand til de vedsiden af stående hundene. Men prøv at se min smukke hund, klar til at servicere mig så godt som muligt. Jeg er helt forgabt i hende. Her er vi så godt i gang med fællesdækken, hun ligger så fint lige her. Det her er så sådan jeg gerne vil have hende til at ligge i 4 min mens jeg er i skjul i LP3'eren. ude til venstre anes mit startnummer og min arm... Fedt billede synes jeg.
Sådan skal den sgu skæres.. her kommer der lige lidt flere sejrsbilleder.. jeg kunne have siddet der endnu og stille op... det gælder jo om at nyde det når man har gjort sig fortjent til at blive fotograferet.




Kommentarer

Populære opslag