Mental ro, frisk luft, plads

Så har jeg weekend. Jeg har også stadig lidt ondt inden i.
Jeg har fået så mange søde hilsener, de varmer rigtig meget.
Jeg er taget i sommerhus for at få lidt plads og luft, gå med hundene i hundeskoven, og langsomt vænne mig til det der sket, og til hvordan fremtiden vil være. Sif vil jeg aldrig glemme, men jeg skal allerede nu til at vænne mig til den hverdag der følger. Jeg har stadig to fantastiske hunde som behøver mig og som er der for mig.
Vi var i skoven, her fik Emma øvet fællesdæk(alene) et par gange, formålet er at hun vænner sig til at ligge forskellige steder, på forskellige underlag. I dag har hun ligget på træstammen, skovbund, sten og vådt sand.

Det var en skøn tur, begge hundene fik badet og hilst på fremmede hunde. Smukt vejr.
Til aften var jeg afsted igen med Emma, Balder passede på brændeovnen og tv'et.
Nu er begge hundene gået helt kolde og snorker. Der er gløder i brændeovnen og sjov film på tv'et. Livet forsætter faktisk, på søndag skal jeg til træning hos Mads med Emma, det glæder jeg mig rigtig meget til.

Kommentarer

Populære opslag