Lidt links og div.

Ja, I trængte lige til et fjollet billede med Balder, det kunne jeg se på jer. ;0)

Nu har jeg fået uploaded det meste fra i søndags... resten kommer i løbet af dagen. Så inde på Youtube kan du finde klips af os. Søg på camillaogrune, så vil alle videoer jeg har uploaded dukke frem.

Eller klik på dette link.



Jeg tænker også at der måske er nogle af mine venner samt familien der gerne vil vide hvad det der lydighed går ud på. Derfor smider jeg lige et link til en pdf-fil med reglerne for alle de 4 lydighedsklasser. Den klasse vi er ved at træne til hedder klasse 3.



Næste hund skal være en Brownhunt, det er jeg ret sikker på. En labrador skal det i hvert fald være.

Her er et link til Brownhunt http://www.brownhunt.dk/


Ja, det var sådan lidt af hvert.. nu tager jeg ned og træner et par ting med Emma i Jersie. Rigtig god fornøjelse med linksne :)



Kommentarer

Populære opslag