Sikke en fest :0)


Dagens fødselsdagsbarn, min søde Emmelemsen. Med et flag. :0)
Det har været et skønt år, i hvert fald de seneste 10 mdr. hvor hun har boet hos mig.

Emma med sin gæst, Balder. De to har efterhånden et rigtig godt forhold. På billedet mangler Sif, hvis I spørger mig. Men jeg tror hun sidder på cloud number nine og kigger ned på os.


Her var middagen, en lækker lagkage. Den var lagt sammen med creme, bananer, makroner, jordbær/rababermarmelade og selvfølgelig flødeskum :oP SLURP!

Lige et billede mere af kagen.. jum jum.. Hundene lå på gulvet i køkkenet og kiggede meget interesseret op mod køkkenbordet, de kunne vist dufte alt vanilien.
Og så er der ellers serveret, velopdragen er man vel og venter til man får lov at gå ombord i lagkagebiden, joe.. det er ikke hver dag man bliver 1 år :)
I løbet af næste år skulle Emma gerne nå at få sin DKLPM (Dansk Lydigheds Prøve Mester) titel, Balder skulle gerne nå at få sin rally begynder mester titel. :) Så der er nok at øve sig på, træning og prøver, frustrationer og fantastiske øjeblikke kan du følge med i her.
Vi havde en herlig fest og der blev spist helt op..næsten i hvert fald.

Kommentarer

Paul sagde…
Det er godt at det ikke er større portioner af kagen Emma og Balder har fået, for så var de da blevet syge :-)

Jeg er sikker på at Sif følger med fra sin plads i hundehimlen.

Populære opslag