Træning hos Charlotte mandag den 1. december 2008

Som altid interessant, denne gang havde vi hver især forskellige småting som vi baksede med og gerne ville have noget input til at løse.
Vi startede med fællesdæk som man jo gør i en klasse 2 og op efter. Emma lå fint, selvom Charlotte legede med slikposer, eller noget der lød som det.
Så tog vi noget spring, næseprøve, apport, stillingsskifte og fremsending. Vist ikke lige den rækkefølge. Min største udfordring i alt det her er helt klart at få hende til at holde RIGTIG fast i apporten. Jeg fik nogle fif af Charlotte til at gøre det, det virkede nogenlunde, men jeg kunne godt fristes til at lade det ligge lidt, fordi jeg stadig ikke helt har styr på hvad jeg skal rose for og hvordan jeg skal opføre mig når jeg ikke skal rose. Det er ok at jeg er forvirret, men Emma skal ikke blive det.
Jeg har valgt at lade mig tilmelde til den uofficielle prøve den 28. december i Roskilde, i ridehus og se hvad vi kan få ud af det. Om Emma kan ligge stille og lade være med at snuse, og om hun kan følge mig pænt i alle de fri ved fod elementer der er i det. Det vil jo vise sig :)
Det var sidste træningsgang hos Charlotte, desværre, men vi kommer stærkt igen til januar og får flere øjenåbnende fif og ideer til at komme helt til toppen. :0)

Kommentarer

Populære opslag