På tur I mosen

Emma efter dejlig tur i mosen..

Hviledagen endnu engang indraget tilfordel for en tåbelig hundefører som bare lige skal ud og løbe en lille tur.. shit vi blev våde, ildelugtende og mudrede, da jeg besluttede at løbe af Køge Å stien, jeg var ikke klar over at den gik GENNEM Ejbymose.. men det gør den altså.. tsk tsk..Jeg kunne intet se og nægtede at vende om og løbe tilbage, for jeg var sikker på at jeg havde været den vej forbi i vinters og der kunne MAN godt!! Jeg er godt nok stædig altså! Emma og jeg, vi fik et fællesbad både i mosen at da vi kom hjem i varmen og tørvejr, mens ALT TØJ OG SKO RØG TIL VASK, inden den stod på dagens eneste tolkeopgave.

Når man sådan klatrer rundt på træer og gennem siv kommer ens løbetøj til at se ud som om man har rullet sig en tur på en nyslået græsmark

Sko, ben og busker skulle have grundigt skrub!


Senere på dagen stod den på hyggetur med Ejbys nye beboere Vip, Vap, Jane og hendes datter Camilla. Super hyggelig tur, alle tre hunde kunne fint sammen, og Emma fik trænet på sin kondition, så nu må jeg vel kunne sidde stille til hvert fald i morgen. :-) Det er farligt at have god tid og sønnen på besøg hos farmor så man kan gøre som man gjorde præ-morrollen... :-) Det bliver nu godt at få ham hjem igen i morgen formiddag :-)

Kommentarer

Populære opslag