LP abstinenser....men jeg holder mig i skindet!


Sikke en skøn dag jeg har haft i dag, startede dagen med at pakke: kamera, mad og knægten og køre til Rishøjhallen og skyde lidt hundefotos.. billederne kan ses her
Jeg kan godt nok mærke LP abstinenserne når jeg sådan står og overværer en eliteklasse, og det er sundt nok, men der er længe til jeg vender tilbage til LP banerne selv.. dog fik jeg lige 15 sekunders sindsyge i går da jeg pludselig fik den indskydelse at lade Emma stille op i en LP 3.. men jeg tror sgu ikke hun ville kunne holde gejsten gennem programmet.. ellers ville jeg måske have problemer med det..? Det lader vi ligge og fokuserer i stedet på DcH, som jeg efter at have lagt søn og mand til at sove middagslur, fik tid til at træne...
Først trænede vi fremsending på fællesarealet, det passer perfekt i breden og længden til at man kan lave to fremsendinger, det gik super godt, især anden gang :-/ Desværre er der kun en første gang til prøven... hmm, jeg fik langt legetøjet for langt væk og Emmas retning var mod spormarken, hvor der da også lå et par spor og modnede.. jeg hjalp hende med at finde legetøjet, legede, kastede det og så vendte vi rundt og to fremsendingen i modsatte retning... SUCCES!... legede, vendte rundt, og vupti, hun nåede helt ned til legetøjet denne gang, hun må gerne have en forventning om at legetøjet ligger ret langt ude.


Kort og uforberedt fik jeg hende til at hente begge stykker legetøj ala frit søg i noget ufremkommeligt ukrudt, det gik fint, hun havde jo lige fået vild leg med det og var ret tændt!


Ind og lave godbidder til sporerne...


Jeg havde lagt 5 små bitte spor med knæk på de var 20+20 meter hver ca.. og knækkede skiftevis højre og venstre, et af sporerne tog hun rigtig pænt, de andre gik hun fluks over knækket.. er i tvivl om jeg skal holde hende lidt tilbage, men vil jo også gerne lige se hvad hun vil gøre..?


Vi sluttede af med et laaaaaaaangt motivationsspor i medvind, helt super og med lange stræk uden godbidder, hvor hun selv indimellem kom helt ind i sporet.. :-)


Sommetider har jeg på fornemmelsen at hun ikke slår hjernen til, men at hun bare går... jeg tror vi skal have nogle flere cirkelspor... :-)


Efter sportræningen kørte jeg atter til Køge, og vel hjemme ved 17-tiden blev det tid til at nyde vejret i haven som endelig er ved at ligne en have... tænk at vi sidste år på denne tid havde kæmpe ukrudts jordbunke hvor Emma nu ligger og hygger med legetøjet! :-D



Kommentarer

Populære opslag