...men først leger vi lige dansemus..

Dansemusene. Foto er taget af Johanna Allanach
 Min yndlings træner Johanna holdt HTM (Heelwork to music) introkursus i går søndag i Ringsted. I et hurtigt øjeblik tænkte jeg, at det gad Emma nok gerne prøve sammen med mig.
Vi har jo prøvet en gang tidligere hos Anja, men det er maaange år siden nu.
Dansemusene. Foto er taget af Johanna Allanach

Det blev et, ikke overraskende, SUPER fedt kursus. Emma var HELT på, for det meste, det var dog tydeligt når der kom FOR mange gentagelser af kæderne, så blev det kedeligt. Det skal jeg tage med mig, så momenterne ikke bliver gentaget så meget at hun står af på det.
Vi fik også en masse viden om hvad der skal til i forhold til konkurrencer, og hvad man skal overveje i forhold til de tre bedømmelses kriterier: Udførsel, sværhed og fortolkning. Spændende...selvom det var lidt sjovere at træne programmet.
Dansemusene. Foto er taget af Johanna Allanach
Tiden fløj, og pludselig var det slut, trætte hunde og førere kunne køre hjem og lade indtrykkene synke ind...dog gik der ikke engang 24 timer før jeg havde fundet et stykke musik, og mindre end 12 timer senere er den første del og sidste del af et program stykket sammen i mit hoved..mangler lige midten, men skal jo også have noget at lave i morgen...
Jeg nåede også at få en plads på opfølgningskurset den 31/1, bliver sgu meget sjovt :-) glæder mig rigtig meget til at dansemusse videre med Emma..
Om det bliver til en officielprøve ved jeg ikke endnu, skal lige snakke med Emma om det. ;-)

Kommentarer

Populære opslag