Mon Emma genoptager jobbet som demohund?

Emma du er en ener, fantastisk fysik og det smukkeste sind!
Til jer som ikke har set det på Facebook eller på min Grafiko.dk hjemmeside, så starter vi i en forsøgsrunde op med hundetræning igen, i starten er der tale om 3 hold: Familiehundetræning, begynder LP træning og øvet LP træning. Holdene starter i begyndelsen af august og der er i skrivende stund god plads på holdene, men vil du være sikker på en plads, så send allerede en nu en mail til mig, eller klik her for at læse mere om holdene.
Jeg glæder mig meget til at møde mine kursister efter sommerferien, og jeg vil gøre mit yderste for at give dem nogle gode redskaber til at gøre dem og deres hunde glade for deres samarbejde, uanset hvad deres mål og kriterier for hundetræning er :-) Det er så fedt at have del i andre menneskers successer, og et sted jeg kan opnå det er via hundetræningen.
Jeg er sikker på at Emma vil sætte pris på at få lov at score et par godbidder for øjnene af familiehundene når vi skal træne tricks og spor og andre hyggelige hjemmeopgaver, så længe jeg ikke snyder hende for løbe fri ture, og hendes opgaver herhjemme samt rallytræning.
I fin form!

Kommentarer

Populære opslag