Så starter træningen igen...

Emma på stranden med KRUDT i R....!

Det er bare dejligt at skulle i gang med DcH træningen igen, jeg får ny træner i år, Mette som selv tidligere har gået DKK, og så heldigvis kender lidt til de udfordringer som kan være ved skift mellem de to foreninger.

I forbindelse med trænerskiftet, er vi blevet bedt om at tænke over vores mål for sæsonen, helt ærligt hvor er det frækt! ;-P skal vi nu planlægge.. suk.. jeg syntes faktisk det var ret svært, indtil jeg kom i gang.. for inde bagerst i mit hoved ved jeg jo godt hvad jeg gerne vil opnå i år.. så da jeg først satte mig ned og lod tankerne flyde frit ud i tasterne gennem fingrene, så stod der sådan her i mailen til Mette:

Mine mål for 2012:

Træningsmålene er at:
- Få Emma til at gå et smukt og sikkert spor i alle typer af terræn (DETTE ER DET ALLER VIGTIGSTE!!).
- Flot afdækning ved genstande på spor (genstande mellem forpoterne).
- Mere glæde og en mere selvsikker hund, for jeg ved hun kan øvelserne. 
- Et godt og sikkert frit søg, også på anden genstand, med mere drift end hun har haft her i efteråret, for det har jeg også set tidligere.
- Holde vores stuedressur stabil, som ved klubmesterskaberne i år.
- Flot og sikkert fremløb i fremsendingen.

Konkurrencemål:
- Opnå mindst 190 point til mindst en prøve inden klubmesterskaberne.
- Top 3 til klubmesterskaberne (et svært mål, da det jo er afhængig af hvem der ellers stiller op og hvordan de klarer sig).
- Mit drømmemål er at komme med til DM i B-klassen, men når jeg første mål (smukt og sikkert spor) er jeg mere end rigeligt tilfreds!

Og som Mette svarede, gode konkrete mål, der blot skal deles om i delmål.. og der har hun jo ret :-D Så er det bare at komme i gang!!
I denne weekend står den dog ikke på træning, men på kursus hos Lyngholm lørdag, søndag må jeg på job! og mon så ikke der kan blive tid til et lille bitte spor til Emma søndag eftermiddag.. ?

Og Emma... hun er SÅ klar!



Kommentarer

Populære opslag