Caesar Millan "Hunde RUSKEREN fra Helvede"!!!

Nu må jeg skrive noget.. jeg kan ikke holde det inde mere!!
Øv ja, så kommer han til Danmark, og en landsdækkende tv-kanal har udlovet enetid med ham. Allerede i morgen tidlig skal en "heldig" hundeejer og dennes endnu mindre heldige hund møde hundeplageren over dem alle.. ham der udgiver sig for at være hundes og deres venners ven... hvem??.. ja, hvis ikke du ved hvem Caesar Millan er, har du ikke fulgt den rødglødende debat der finder sted på Facebook for tiden.. i hvert fald på profilerne hos de fleste hundenørder og andre hundefolk. 
Der er sågar oprettet en hadegruppe på Facebook.. og der er en hæftig debat, der bliver sendt beskeder til TV2, men indtil videre har vi ikke hørt at de skulle fortryde deres ugerning.. åhhh stakkels stakkels hundeejer! 

Hvis du stadig ikke er helt med.. så se dette klip: http://www.youtube.com/watch?v=bi3ve9sWslI&feature=related

Hvis du sidder derude og kender nogen som har mulighed for at vise sin utilfredshed på en fredelig måde med denne mand, som kan møde op i morgen tidlig på Hovedbanen foran TV2s studier mellem kl. 8:30 og kl. 9:30 så spred endelig rygtet!

Manden bruger middelalderlige metoder, som hundetrænere og adfærdsterapeuter i hele landet fraråder og FORLÆNGST har forkastet!!.. i bedste fald er det "kun" hunden der ender med at få FYSISKE og PSYKISKE mén af et besøg fra Millan, men oftest, som det ses på videoen lader hundene deres angst gå udover andre i rummet.

Det værste er at han ikke har samvittighed til at indse at han umuligt kan give gode råd til nogen, når han tydeligvis IKKE har læst ej heller forstået noget nyere litteratur der er udgivet om hundepsykologi! Men derimod udnytter stakkels ejere og deres derefter prisgivede hunde!

En ting er helt sikkert!!.. I vil aldrig se mig anbefale den NAR til nogensomhelst lige meget hvor meget jeg ellers har set mig sort på ham eller hunden!.. og.. Han får aldrig lov at lægge hånd eller stødhalsbånd på nogle af mine guldklumper, så skal han forbi mig først.. og jeg vil være udstyrret med det samme udstyr som han bruger i træningen, knytnæver, trisser og snore, kvælerhalsbånd, stødhalsbånd, mundkurve.. you name it..!


Emma og Balder kunne have det MEGET værre end de har det, når jeg ikke synes jeg får aktiveret dem nok... de kunne være i hænderne på HUNDERUSKEREN!

Kommentarer

Populære opslag