Alletiders demohund..


Emma har startet sin demohund karriere 

Så fik jeg afholdt mit teorikursus.. det var bare KANON hyggeligt, og nogle virkelig søde og meget interesserede kursister. Og deres træner var et vandfald af vigtige guldkorn, som SKULLE forklares allesammen netop den dag.
Emma brillierede ved at ligge pænt på et håndklæde i et mødelokale hun aldrig havde været i før. Hun hilste pænt på kursisterne UDEN at hoppe op. Under det meste af kurset lå hun bare på tæppet og slappede af, og da hun skulle vise hvor dygtig sådan en snart eliteklasse hund virkelig er, gjorde hun det bare SUPER DUPER.. jeg havde valgt næseprøven, for at vise mine kursister hvordan det ser ud når man sætter MANGE delementer sammen (sidde i plads, blive siddende med forstyrrelser, løbe lige ud, bruge næsen uden at skulle smage på alle klodserne, samle den klods op med min færd, gå tilbage i plads, holde den til jeg siger tak, blive siddende i plads til der kommer ros)... og Emma gjorder det hele SUPER.. selvom det var i et mødelokale og at der stod en masse mennesker MEGET tæt på os, arbejdede hun rigtig godt. Som Mette sagde.. der er god generalisering på den øvelse. :0)
Jeg glæder mig rigtig meget til vi kommer i gang på søndag, og Emma får lov igen at være demohund.. der skal laves kontaktøvelse, target og noget indkald og mon ikke Emma kan være eksemplarisk igen.
Håber at jeg kan være en eksemplarisk træner i hvert fald, og jeg lover at gøre mit bedste.

Kommentarer

Populære opslag