Jeg er blevet tagget.. stemplet.. set eller noget :)

Du er blevet tagget:o)

This is what you should do:

Open a document or file folder,
Click on the fifth folder and then the fifth photo.
Post the photo and describe it.
Then tag 5 other bloggers.

Håber du vil lege med:o)

Mange hilsner
Paul, Megan og Lille Bjørn

Jamen.. here goes.. :)



Balder, Emma, Sif i sommerhuset på Emmasvej 8, i Vig, til en hyggelig grillaften med mine forældre og min kæreste, billederne af os viste nogle vældig brune mennesker der hygger og spiser godt. Der er nu ikke noget som sommerferie, grillaften og god tid.. jeg glæder mig til det bliver sommer. Selvom der så kun er to hunde på billedet :'(.
Jeg er ikke helt sikker på hvad hundene ser på, men mon ikke det er en frolic eller noget andet hundemad? :)

Jeg skal så tagge 5 personer, men jeg har altså valgt at lade være, sorry.. der blev det lige lidt for besværligt.. så jeg stopper her, og opfordrer selv folk til at tagge sig selv, når de læser dette..

Derfor, når du har læst teksten indsæt da denne tekst i din næste blog, og gør som der står :)

"Du er blevet tagget:o)

This is what you should do:

Open a document or file folder,
Click on the fifth folder and then the fifth photo.
Post the photo and describe it.
Then tag 5 other bloggers.

Håber du vil lege med:o)

Mange hilsner
Balder, Emma og Camilla"

Kommentarer

Populære opslag