Strandtur den 16. oktober 2008

Billeder af strandturen.. taget med min nye kamera, som jeg glæder mig til at lufte til div. hundetræning og prøve arrangementer i den nærmeste fremtid. :)




Skal stadig lige øve mig lidt i fokus..



Stammen på et gammelt træ, flotte farver, jeg er især stolt af at baggrunden er blevet så sløret så at stammen rigtig træder frem i billedet.

Emma kan faktisk flyve.. klik.. godbid ;0P

Måge der kan stå på et ben.. klik godbid ;oP

Emma er ude og svømme med en træklods, totalt yndlings beskæftigelse, at få lov at hente noget i vandet, er man en retriever eller hvad? :0)

Igen, Emma på vej op for at aflevere til hånd og få sin godbid, og en ny tur.


Nu er jeg ikke særlig religiøs, men det her billede har noget guddommeligt over sig synes jeg.

Havfruen Emma igen med klodsen, et stykke træ vi fandt på stranden.

Kommentarer

Populære opslag