Så gør jeg det lige...

Ahh.. frit løb ved vandet er da bare livet for en labbe.. vores dag i dag har også været helt i Emmas ånd.

Jeg startede dagen med at køre i skoven efter at Gustav var afleveret i dagpleje, jeg tænkte det kunne være sjovt med et skovspor, jeg har talt med Susanne om at vi skulle gå sådan et næste gang vi træner sammen. Jeg har bare lidt svært ved at få lavet aftaler med Susanne, men i dag kom vi altså i skoven selv.

Jeg tænkte at siden det er første gang Emma går spor i skoven, ville det være en god ide at sørge for en succes, så jeg lavede et opvarmningsspor (30 meter) med godbidder uden genstande. Emma synes det var en FEST!

Jeg havde også lagt en "trappe" (venstre knæk, højre knæk, højre knæk) med 5 genstande. Hun tog samtlige knæk SÅ Flot! Eneste udfordring var at blive i sporet når der var grene eller græstuer i sporet, så holdt jeg hende tilbage, men der var logrende hale hele vejen igennem, SÅ FEDT!

Vi sluttede træningen af med et feltsøg, 5 genstande, hun fandt 4 og blev belønnet STORT for den sidste da hun havde rigtig svært ved det. MEN igen arbejdede og arbejdede hun så flot for mig, hun søgte og søgte, der var så meget andet hun kunne have søgt efter, men det var genstandene hun ledte efter, og jeg havde lagt dem helt i hjørnerne så det var ret svært for hende :-) men jeg er uendelig stolt af hendes indsats.

Da jeg skulle afsted på arbejde lige omkring middagstid, så hun ud som om at det var meget vigtigt at hun kom med.. og jeg vurderede at hun godt kunne sidde i bilen mens jeg tolkede.. på vejen hjem kørte vi forbi Arsenalet i Ringsted. Så tændt hun var, vi øvede lidt afdækning på afstand, og legede hop i vandet og hent legetøjet.. det var sjovt! så hjem igen.. dejlig dag i Emmas liv :-) ..og i mit!


Kommentarer

Populære opslag