Mentaltest af hundeførere...

..måske ville det ikke være så dumt endda.. jeg ville endda ønske at det blev obligatorisk inden træning, da jeg i dag har ikke alene skudt mig selv i foden, men skudt mig selv i hovedet.. og hvad har det med en mentalttest at gøre!!??


Såmænd bare det at jeg efter et kursus i dag, hvor jeg kom helt skævt i gang, og elendigt ud og tog derfor VIRKELIG dårligt humør med hjem, som jeg dog forsøgte at fortrænge ved at lægge et spor, og det syntes også at hjælpe, indtil stakkels Emma samlede noget vasketøj op og jeg fløj op gennem loftet af raseri! ..da jeg så søde Emmas reaktion forstod jeg hvor TÅBELIGT jeg havde opført mig, MEN alligevel skulle vi da ud og gå spor ARGH!!! ville ønske at jeg havde haft mig selv med som træningsmakker så jeg kunne have råbt STOOOOOOOP! lige der... hvorfor helvede tror jeg det er en god ide at træne hund når mit humør er SÅ elendigt!!??? Selvfølgelig gik sporet dårligt, min lunte var jo kortere end kort, og Emma havde forlængst fundet ud af det, og så kan man altså ikke gå spor når man har en tikkende bombe i den anden ende, ØV ALTSÅ!


Nu vil jeg gå i ud i haven og lege sjov og spas med min hund, bare lige for at bevise overfor mig selv at :


"En dag der er gået helt i fisk godt kan gå i hundene til sidst!"

God weekend!

Og lad nu være med at træne med jeres hunde når humøret er skidt... ligesom jeg plejer at sige til kursisterne :-)

Kommentarer

Linda sagde…
Amen to that! :p Jeg har også funnet ut at det beste er å ikke trene hvis humøret er dårlig. Men så ønsker man jo at det skal gå seg til. :)

Populære opslag