Intet er så godt at man ikke kan blive HELT glad af det! :-D


Juhuuu vi har fundet takten igen!

Emma har, vist nok, glemt ALT om i lørdags, hun leverede en SUPER god træning i dag på pladsen, først lidt fri ved fod i det lange græs, smuuukt!.. så holdt vi lige lidt pause, så lidt apport sid foran træning, lidt indtag positioner, så et super godt feltsøg hvor hun fint gik ind og fik færten og fik begge genstande hurtigt, stooor jubel og trækleg...
Så lidt mere pause, og SÅ rundering, det kan hun bare det shit, og hun elsker det bare, to omgange blev det til, og begge omgange uden at hun berørte figuranterne!! :-) Lene lagde sig ned ved en af turene og Emma blev vildt forskrækket, men det er godt at træne med forskellige billeder, og hun fik jo sin guf alligevel, hun skulle bare liiige se Lene lidt an.
Vi sluttede af med at træne stå og sit lige i træk, da der er en del af os som har haft problemer med denne øvelse, jeg besluttede mig for at lige øve den inden vi gik på, og give Mette (min træner) min klikker, og så ville jeg have hende til at klikke (kun i sitten) når Emma begyndte at sætte sig. Da vi startede på ståen hang Emma, helt sikkert fordi jeg lod mig påvirke af den måde Mette og to træningskammerater stod og legede dommere og dommeraspiranter tæt på hvor vi skulle gå, jeg afbrød og kom med opmuntrende kommentarer til Emma om at det jo skulle blive super fedt.. hun hang lidt anden gang og jeg gav en lys og venlig plads kommando og så kom hun op, fint i stå, med en meget forstyrrende hundefører, der lavede sprællemand, løb fra side til side foran hende og endda drejede om sig selv, Emma... hun stod bare :-)
Så tilbage og MEGA belønne... og give forkommando til sitten "nu er det sit du skal Emma, det er sit nu" og Emma ville gerne sidde, hun fulgte meget pænere med og fik en flot sit og blev lidt overrasket da klikket kom henne fra Mette, men hun fik sin belønning og øvelsen sluttede der! og det gjorde træningen også, selvom Emma ikke helt mente at det var slut der..
DEJLIG DAG! bag skyerne skinner solen altid! :-D


Jeg glæder mig til prøven på søndag i Odense! :-D

Kommentarer

Populære opslag