Debutantballet forløb fantastisk!

Jeg havde den smukkeste og gladeste hund med i ringen. Hun var på, og fandt selv på nogle rettelser til mit program undervejs, hvilket jeg måske på videoen kan se lidt overrasket ud over.
Målet i dag var at teste hendes glæde ved konkurrence i denne sportgren...og jeg tror godt, at jeg tør konkludere at Emma godt kan lide at gå til konkurrence med mig i Freestyle!
Hvad synes du?

Jeg selv vil gerne blive bedre til "showdelen", Emma skal selvfølgelig bare trænes noget mere i kæder, overgange, og måske vi kan øge sværhedsgraden på visse momenter også.

Vi fik 23, et eller andet i point, bestod, men fik lige præcis "kun" en 6 plads ud af 20...og da kvalifikationspoint til klasse 2 først uddeles fra 5 plads og op til første pladsen, så fik vi ikke nogen af dem i dag..men synes sgu vi var seje. Jeg havde ingen forventninger eller lignende til point i dag, og det er sådan vi præsterer bedst, når alt fokus er på at holde Emma glad!

Inden vi kom i dag havde jeg ikke tidligere overværet en HTM konkurrence, så synes sgu det gik godt.

Til sidst en kæmpe tak til vores træner Johanna Allanach, super god støtte hele vejen op til prøven og  lige inden prøven i dag, og til de mennesker som stablede arrangementet på benene i dag, det var super godt!

Kommentarer

Populære opslag