Så meget der skal testes


Siden prøven i Kerteminde har vi trænet delmomenter med glæde, succes succes succes og atter succes!


Jeg er startet til coach for at hjælpe mig selv til at have det rette fokus, før, under og efter prøven. Så jeg får sendt de rigtige signaler til Emma. Jeg er positivt overrasket og kan bestemt anbefale det, og som med alt andet træning bliver det ikke bedre end den indsats man selv lægger i det. Jeg har fået en del øvelser som jeg allerede nu arbejder på at gøre til vaner og det er flere års vaner som skal ændres, så der er nok at se til, men synes allerede jeg kan mærke en lille bitte bitte forskel.


I går var jeg ude og lægge et felt og to fremadsendelser, først fremadsendelserne, hvor jeg sikrede mig at der ville være succes i første forsøg, så hellere gå lidt ned i kriterierne i forhold til afstanden, det gik godt med alle tre fremsendinger! FEDT!


 I morges legede vi grundet "øv"-vejr fri ved fod indendørs, jeg skiftede i mellem Findus og Emma og jeg har aldrig set Emma SÅ på som i morges selvom Findus var der, normalt er hun meget dæmpende når Findus er i nærheden når vi træner. Men I morges var der gejst og glæde. DEN følelse tager vi med til på søndag!


I dag har vi også været ude og gå spor med Susanne, super fed oplevelse, Emma klarede det FANTASTISK, OG jeg fik nogle gode konkrete forslag med fra Susanne, linen i højre hånd, husk BØJET albue, bøjet knæ.. og FOKUS på mig og Emma, tal først til dommerne og signaler overskud og overblik :-) og derefter fokus på Emmas og mit samarbejde og stol på hende.


Jeg glæder mig til at teste coachøvelserne og Sus fiduser på søndag i Holbæk :-)

Kommentarer

Populære opslag