En lille pause..

Emma i modvind..

Afsted det gik til træning på Hasselgård i Kirke Hyllinge i eftermiddag, egentlig burde jeg være blevet hjemme, for jeg var ikke tændt.. jeg var ikke tændt, som jeg var da jeg startede med at træne Emma da hun var hvalp.. Jeg var ikke ivrig og nysgerrig for at se hvor meget Emma havde rykket sig fra sidste træning..

Men det var værre end det...for jeg gad i virkeligheden ikke træne.
"Hov, hundefører, det er ikke så smart"...nej, jeg ved det godt.
Jeg havde lagt en plan, men jeg fulgte den ikke.

Problemet med at jeg ikke gider, går videre end at jeg keder mig.. farten går ud af øvelserne, og Emma gider ikke.. og jeg nægter altså at ødelægge mit arbejde ved at lade Emma udføre øvelserne i et middelmådigt tempo, derfor er planen nu at der skal holdes en lille pause fra LP træning.. hvorlænge vides ikke.. til jeg får gnisten igen og ikke kan holde mig væk.. læs de første blogs herinde og I vil vide hvordan jeg skal have det.. jeg ved at jeg selv vil læse dem igen, for at genkalde mig følelsen, så jeg ved hvordan det skal føles inden i, før jeg tager til træning igen.. indtil da.. tja.. måske noget rally og agility.. evt. noget tricks.. måske slet ikke noget organiseret træning den næste lange periode.. vi er nået til eliteklassen, Emma er kun lige blevet 2,5 år.. vi har IKKE travlt!

I mellemtiden vil jeg træne andres hunde, og hjælpe andre videre, som ER tændte.. så er der nogen der har lyst til et par guldkorn siger I bare til, for det har jeg ikke mistet lysten til kunne jeg mærke i dag.. jeg bobler over med gode forslag til mine medhundeførere.. men man skal altså bede om hjælp, ellers får man den ikke. :o)

Det var lidt nyt herfra..
Rigtig dejlig påske alle sammen

Kommentarer

Populære opslag