Træningslogbog


Ja, så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme i gang med loggen. Jeg endte med at lave mine egne skemaer, inspireret af samtlige træningslogger jeg har set.

Jeg har bygget siderne op så hver side er en færdig LP3 øvelse hvorpå der så er optil 15 deløvelser som har fået et nummer fra 1 til 15. Så man nemt kan skrive hvilken deløvelse man har trænet. Der er også dato, sted og træningslængden, antal forsøg, antal belønninger/klik og kommentarer (fordi det har jeg brug for at få lov at skrive).

Hertil aften måtte jeg så lige teste den, og det gik fint :) Nu håber jeg bare jeg kan holde ved. :) Det er jo hver gang man har også bare en lille træningssession at man skal huske det hvis det skal virke. Tilgengæld har jeg så et overblik over hvilke øvelser der halter og hvilke øvelser jeg måske træner for meget. Så det bliver fint nok at få styr på. :)

Hvis der er nogen der har lyst til at se dem, deler jeg gerne ud. Der er sikkert nogle af deløvelserne der er irellevante for andre hunde. Jeg har valgt dem der passer til Emmas nivau og det jeg synes hun har svært ved.

Kommentarer

Populære opslag